10 iunie 2010

Fii informat si protejat impotriva HIV/SIDA

Dupa cum am promis, am decis sa intreb opinia celor din jur vis-a-vis de ce inseamna HIV/SIDA si cum poti sa te protejezi de aceasta. Astfel, la sfirsitul anului de studiu, in febra pregatirilor pentru examenele de capacitate din clasa a IX-a, m-am inarmat cu o camera video si un reportofon pentru a realiza primul reportaj din viaţa mea. Am decis sa redau toata informatia intr-un mic video ce mi-a luat ceva timp sa-l pregatesc. HIV/SIDA fiind o tema destul de importanta dar ignorata de cetatenii Republicii Moldova. Unii dintre concetateni considera ca prin discutie cu cineva infectat ai putea lua virusul HIV.

Pentru prima data fiind in fata camerei video improvizate am avut emotii, si am filmat de multe ori, mai apoi am intervievat oameni de pe strada, grabiti, alaturi de copii. Unii chiar nu stiau ce inseamna HIV/SIDA sau le era jena sa vorbeasca, iar altii se grabeau si fugeau de intrebari. Viata e dura, trebuie sa infruntam realitatea caci chiar si in Moldova te poti infecta de HIV/SIDA.

Actiunea este realizata in cadrul proiectului Tinerii pentru prevenirea HIV/SIDA, implementat de Centrul National de Resurse pentru Tineri (CNRT) si Fondul ONU pentru Populatie (UNFPA). Aduc multumiri echipei CNRT penru materialele informative despre HIV/SIDA care mi le-au oferit.

Un comentariu:

  1. Mi-a placut materialul tau. Cred ca fiecare din noi ar trebui sa se implice in promovarea diferitor valori si informatii!

    RăspundețiȘtergere